“Катана” – легкий багатоцільовий безпілотний літальний апарат за схемою “летюче крило”. Цей простий в управлінні безпілотник побудований на ідеології “запустив і забув”. Все, що потрібно від користувача, – намалювати польотний план пальцем на екрані монітора, включити живлення і підкинути крило до гори. Все інше – зліт, політ за маршрутом, виконання польотного завдання, посадку – апарат сам виконає в автоматичному режимі.

Неймовірна простота використання – головна перевага БПЛА “Катана”. Навчання оператора польотів у автоматичному режимі займає кілька годин, при тому, що сам апарат – функціонально складна легко розширювана система. У базовій конфігурації БПЛА “Катана” призначений для виконання польотів у повністю автоматичному, напівавтоматичному і ручному режимах; вдень та вночі, в простих і складних метеоумовах при швидкості вітру до 14 м/с; в умовах радіоелектронної протидії противника. Апарат має модульну конструкцію, що полегшує ремонт та спрощує модернізацію.

Літак комплектується змінними модулями оптики або іншим бортовим корисним навантаженням, наприклад – модулем радіотехнічної, радіаційної розвідки. На вимогу замовника, модульний БПЛА “Катана” може комплектуватися додатковим змінним бортовим обладнанням.

  • дальність польоту по колу — до 80 км
  • час польоту — до 80 хвилин
  • зліт, посадка і політ за маршрутом — в автоматичному, напівавтоматичному і ручному режимах
  • Висота польоту — 300-600 метрів
  • Змінні модулі оптики дозволяють визначати координати цілей, вести панорамну зйомку місцевості, працювати вночі
Тип двигуна: електричний
Зліт, посадка, політ за маршрутом:3 режими роботи
Змінні модулі оптики: координати цілей, панорамна зйомка, Нічний режим

Тестування оновленої “Катани” в бойових умовах

Квітень 23, 2018|

Один з комплексів БПЛА "Катана" останньої модифікації від сьогодні будуть випробовувати наші друзі-безпілотчики одного з підрозділів, що перебуває на лінії зіткнення на сході України. [...]

Обліт волонтерських комплексів “Катана”

Квітень 4, 2018|

На фото - так звані "волонтерські" комплекси, які ми робимо на свої кошти і гроші, які час від часу підкидають небайдужі громадяни. Ці літаки літатимуть на фронті, на відміну від десятків апаратів, закуплених куди дорожче, і тому приречених лежати на складах військових частин.